5 HASZNOS TIPP az egészséges tavaszért Coronavírus idején

Flórián Laura Hagyj egy üzenetet

A mostani helyzet ellenére bizony tehetünk MI magunk is azért, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki ebből a tavaszból.
Jöjjön 5 hasznos TIPP tőlem:

1. Citromos meleg vízzel kezdeni a reggelt
A reggeli pohár meleg vízivásnak számos pozitív hatása van ránk: hidratál, detoxifikál (májnak segít) és beindítja az emésztőrendszert
A citromban lévő C-vitamin immunrendszerre gyakorolt hatásával pedig szerintem mindenki tisztában van….

2. Nyújts és tornázz/ jógázz
A friss levegőn végzett mozgás beindítja  a szervezetet a TÉLI hibernáció után…, a nyirok és a vérkeringésnek is jót tesz
Ha a mostani helyzetben nem tudunk kimenni, akkor nyitott ablaknál azért a youtube-ról millió féle lehetőségünk van a mozgásra …

3. Egyél minél több sötét zöld zöldséget
Itt az ideje a tavaszi detoxnak, a sötét zöld leveles zöldségekben: spenót, sóska, petrezselyem, bazsalikom, avokádó, cukkini és brokkoli stb. rengeteg az antioxidáns és az egyéb tápanyag, tökéletesek az emésztőrendszeri tisztításra.

4. Használj napi tervezőt
Ahhoz, hogy ne hagyjuk el magunkat kifejezetten fontos a napi tervező, írjuk össze reggelente, hogy mi a dolgunk, ne legyünk egész nap pizsiben…
Beírhatjuk a napi tervezőbe a sportolást, a meditációt az olvasást is

5. Vedd lazán a dolgokat, (amennyire ilyenkor lehet)
A szorongás és az elszigetelődés érzés csökkentéséért érdemesebb kevesebb tv-ét nézni, főleg a híreket és kevesebbet lenni a közösségi médián is.
Jobb a 4.-es pontban összeírt tevékenységekre tenni a fókuszt.

Ha úgy érzed, tudok segíteni a tavaszi megújulásodban, esetleg emésztő vagy hormonrendszeri kihívásokkal (IR, PCO, PM) nézel szembe:
Személyes tanácsadás: info@nutriglutenfree.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük